روستای زیبای کرمجگان

روستای کرمجگان-اخبار- جاذبه های طبیعی و گردشگری-سنتهاومراسم مذهبی

روستای زیبای کرمجگان

روستای کرمجگان-اخبار- جاذبه های طبیعی و گردشگری-سنتهاومراسم مذهبی

روستای کرمجگان

روستای کرمجگان
نظرات 6 + ارسال نظر
بید مجنون شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:29

سلام
کجاست ؟
نکنه کرمجوان توی آذربایجانه؟
خوشگله

علی اصغری چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:00

سلام دوست عزیز من بچه محل قلعه کرمجگان هستم از خاندان اصغری هر چند لذت بردم ازدیدن عکسها باید بگویم جاذبه های گردشگری / اداب و رسوم /فرهنگ عامیانه /و و وو
از جمله چیزهای است که میتوان کارهای زیادی روی ان انجام داد
موفق باشید

رضا عسگری سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

آقا مهدی قاشق تراش
سلام علیکم
شنیده بودم که در روستای پدری و مادری ام، آدم خوش فکری پیدا شده و در حال انجام امور رایانه ای و ... است، برای همین هم امروز (26-1-1387) که در حال جستجو در اینترنت بودم ناگهان عکسهای بسیار زیبایی از یک عکاس بنام قیاس آبادی را دیدم و در ادامه وبلاگ شما را هم زیارت کردیم. امیدوارم روزی در آن روستای زیبا و خوش آب و هوا در روز عاشورا و در میون ده با شما ملاقات کنم.
به سهم خود از زحمات شما در ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی عمومی تقدیر و تشکر می نمایم.
راستی یادم رفت اقوام خودم را معرفی کنم : علی قاشق تراش معروف به علی زاغی و خانواده محترم حاج علی کوهی و پسرای خوبش که اینها از طایفه پدری ام هستند و خاندان اصغری و مرحوم حاج شیخ غلامعلی اصغری (پدر بزرگم) و خاندان حامدی که طایفه مادر بزرگم هستند. خدا حافظ سلام ما را به هر کدام از آنها که معرفی کردم برسان ....

امیر حسین جعفری جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:42

سلام آقای قاشق تراش سلام ویژه ی من را به داییم علی قاسمی برسانید
عکس های زیباتری از کرمجگون بذارید
با تشکر

عبداله جعفری جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 21:44

سلام
عکس بنگاه حاج علی خوب بود عکس جدیدتر بذارید
عکس محله بالا چرا ندارید

ابراهیمی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:47

با سلام و عرض خسته نباشید ؛اگر عکسها و خبرها به روز بشه خیلی جالب می شه ،باز هم از زحمات شما تشکر می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد